معرفی شرکت‌های هاستینگ

چه نوع هاستی برای من مناسب است؟

در هنگام خرید هاست از شرکت های هاستینگ، لازم است بدانید کدام نوع هاست برای شما مناسب است؟ این مساله به اهداف شما از راه اندازی وب سایت و نوع کاربری وب سایتتان و موارد دیگر بستگی تام دارد. بنابراین لازم است با انواع هاست آشنایی پیدا کنید. اغلب روی وب سایت شرکتهای معتبر هاستینگ و میزبان وب، درباره انواع هاست، مقالاتی منتشر می‌شود که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

به عنوان یک قانون کلی هر چه بیشتر برای خرید هاست هزینه کنید، کارایی بهتری روی وب سایت خود برای هندل کردن حجم بالای ترافیک بازدیدکنندگان خواهید داشت.

اگر بخواهیم انواع هاست را به ترتیب افزایش هزینه و به تبع آن افزایش میزان کارایی مرتب کنیم، به لیست زیر می رسیم:

· هاست اشتراکی

· هاست وردپرس

· هاست مجازی خصوصی VPS

· هاست ابری cloud

· هاست اختصاصی

هاست اشتراکی

اگر در حال راه اندازی اولین وب سایت خود هستید، احتمالاً هاست های اشتراکی برای شما ساده‌ترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب هاست خواهد بود. هاست اشتراکی در‌ واقع ارزانترین نوع هاست است که برای تازه کارها، برای وب سایتهای سرگرم کننده و یا تست ایده‌های جدید بسیار انتخاب مناسبی خواهد بود. چنانچه مراجعین وب سایت شما کمتر از ۵۰۰۰ نفر در ماه هستند، این انتخاب می‌تواند ایده‌آل باشد.

هاست vps

هاست VPS شبیه زندگی در یک آپارتمان از یک مجتمع است. شما همچنان بخشهای اشتراکی با دیگر آپارتمان ها دارید، اما فضای خصوصی خود را نیز دارید. بنابراین وب سایت شما درصد بیشتری از قدرت سرور، حافظه و فضای ذخیره سازی را در اختیار خواهد داشت. اگر به دنبال هاست امن تر، سریعتر و انعطاف بیشتری نسبت به هاست اشتراکی هستید اما هنوز هم قیمت مناسب برایتان اهمیت دارد، انتخاب این هاست مناسب شماست.

هاست ابری

هاست ابری برای وب سایتهایی با تعداد بازدید بیش از ۱۰۰k و دارای یک ترافیک منظم همیشگی در ماه انتخاب مناسبی است.

هاست وردپرس

هاست وردپرس در صورتی مناسب شماست که قصد داشته باشید از سی ام اس وردپرس برای مدیریت وب سایت خود استفاده کنید و وب سایتتان دارای ترافیک زیادی باشد. وردپرس با حجم کم ترافیک را می‌توان روی سایر انواع هاست هم نصب و استفاده نمود، اما این نوع هاست بیشترین سازگاری را با وردپرس دارد. بنابراین توصیه می‌شود در صورت استفاده از وردپرس از این نوع هاست استفاده گردد.

منبع: تألیف با کمک مقاله زیر:

www.ventureharbour.com/web-hosting-guide

5/5 - (2 امتیاز)

میزبان‌جو

استارت آپ میزبان‌جو در اسفند 96 به منظور ارائه اطلاعات تخصصی میزبانی وب در ایران و مقایسه بهترین هاستینگ‌های ایران راه‌اندازی شده است. میزبان‌جو در تلاش است تا به کمک فیدبک‌های ارسالی کاربرانش کلیه سرویس دهنده‌های مرتبط در این حوزه را نقد و بررسی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا