معرفی شرکت‌های هاستینگ

راهنمای انتخاب بهترین هاست سال 97

اگر هدف شما راه اندازی یک وب سایت جدید است، یا اینکه قصد انتقال وب سایت موجود را به هاست دیگری دارید، این مقاله می‌تواند در انتخاب بهترین هاست کمکتان کند.

Choosing the Best Web Hosting

آنچه در ارائه خدمات میزبانی هاست در شرکتهای هاستینگ حائز اهمیت است، سرعت بارگذاری صفحه وب سایت و زمان بالا آمدن صفحه است. این موارد با انتخاب هاست وابستگی زیادی دارند.

برای اینکه بتوانیم انتخاب صحیحی برای هاست داشته باشیم، ابتدا باید مشخصات یک هاست خوب را بدانیم. با آگاهی از این مقوله می‌توانیم با مقایسه هاستینگ های ایرانی، بهترین هاست را برای خود برگزینیم.

در یک شرکت وب هاستینگ باید به دنبال چه چیز باشیم؟

شما می‌توانید روی هر چیزی که برایتان اهمیت بیشتری دارد تمرکز کنید (سرعت بهتر، قیمت مناسب، سرور قوی و پهنای باند بیشتر و …‌) اما ما در این مقاله برای شما قبل از انتخاب شرکت میزبان توصیه‌هایی داریم که در اثر تحقیق روی بهترین وب هاستینگ های دنیا به دست آمده اند.

سابقه فعالیت شرکت هاستینگ

به قدمت شرکت ارائه دهنده هاست توجه کنید. اگر شرکت میزبانی وب دارای قدمتی کمتر از ۳ سال است، ممکن است خرید هاست از آن کمی ریسک داشته باشد. چون گذر زمان می‌تواند خیلی مسائل را درباره کیفیت کار یک شرکت بر ملا کند.

پشتیبانی هاستینگ

به پشتیبانی آن دقت کنید. بهتر است از شرکتی هاست خریداری کنید که پشتیبانی ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته داشته باشد و نوع پشتیبانی هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی باشد. زمان منتظر ماندن شما پشت خط پشتیبان بایستی کمتر از ۱۰ دقیقه باشد. دوستانه پذیرای درخواستها و انتقادات شما باشد و بر اساس اصول علمی پشتیبانی های فنی را انجام بدهد.

هر چه کاربری هاست خریداری شده ساده و آموزش پذیر باشد، هاست بهتر است.

قیمت های فریبنده شرکت ها

از شرکت میزبانی خرید کنید که قیمت های فریبنده نداشته باشد. همچنین گارانتی بازگشت پول در صورت عدم رضایتمندی شما داشته باشد. منظور از قیمت فریبنده قیمتهای غیر واقعی است که با گذر زمانی اندک بر میزان آن به بهانه‌های غیر منصفانه افزوده می شود.

 

منبع: تألیف با کمک مقاله زیر

www.ventureharbour.com/web-hosting-guide

5/5 - (1 امتیاز)

میزبان‌جو

استارت آپ میزبان‌جو در اسفند 96 به منظور ارائه اطلاعات تخصصی میزبانی وب در ایران و مقایسه بهترین هاستینگ‌های ایران راه‌اندازی شده است. میزبان‌جو در تلاش است تا به کمک فیدبک‌های ارسالی کاربرانش کلیه سرویس دهنده‌های مرتبط در این حوزه را نقد و بررسی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا